Wednesday, May 4, 2016

LATIHAN AKHIR MSSPP

Hebat? taklah hebat sangat kan..." kalau setakat average bawah 100 tu.. tak payahlah berangan nak jadi wakil sekolah "..

Itulah "tagline" yang sering kita dengar setiap kali muncul pesta boling peringkat MSSPP. Kata-kata ini akan kedengaran lebih-lebih lagi dari kalangan mereka yang memang diketahui telah membuat rekod yang baik berbanding orang-orang lain. Peduli apa dengan dia. Biarlah dia berkata macam tu. Nanti penat, diamlah.. : )

Walau apapun yang berlaku, pada hari ini anak-anak SKBI tetap hebat dalam latihan terakhir menjelang pemilihan skuad sekolah untuk kejohanan minggu hadapan. Seramai 46 murid telah menyertai latihan termasuk beberapa orang tahun 6.

Latihan yang bermula pada jam 3.40 petang tadi telah berakhir 2 jam kemudian. Rata-rata murid bermain dengan baik walaupun ada beberapa murid yang agak corot dari pungutan mata. Namun, terdapat juga murid yang mencatat skor 142 (Nur Alya Syazwani) dan 141 (Mifzal Airil) dalam satu game. Apapun, semangat sukan yang ditunjukkan mereka amat dipuji. Tahniah diucapkan.

No comments:

Post a Comment