Friday, August 11, 2017

Penyampaian Pingat Gangsa

Alhamdulillah... selesai sudah majlis penganugerahan pingat gangsa kepada 4 orang atlit lelaki bawah 12 tahun. Serentak dengan Majlis Perasmian Penutup Kejohanan Boling Tenpin MSSM Peringkat Kebangsaan 2017, anugerah pingat ini hanya berlangsung untuk tiga acara sahaja kerana pingat-pingat lain telahpun dianugerahkan pada majlis-majlis penyampaian sebelum ini.

Bukan kemegahan untuk didabik-dadakan atau "dikenali orang" sebagai hebat dan kuat, namun rasa kesyukuran yang penuh iltizam dan pengharapan yang sangat didambakan. Buat pertama kali dalam sejarah boling tenpin MSSM, nama murid SK Bertam Indah iaitu Muhd. Mifzal Airil Bin Ahmad diabadikan (VIDEO) dalam gemuruh jiwa dan sorakan para atlit MSSM seramai 384 dari seluruh Malaysia. Satu perasaan yang sangat puas dan terharu yang tidak boleh digambarkan telah diterjemahkan dalam nada kesyukuran yang berpanjangan. Akhirnya SK Bertam Indah mampu untuk menempatkan diri sebaris dengan atlit-atlit negeri juga kebangsaan dalam arena sukan berprestij ini.

Tahniah diucapkan! Kepada Auni Sufi, perjalanan anda masih jauh. Apa yang dicapai setakat ini juga rakan anda Muhd. Mifzal Airil hanyalah satu permulaan. Menang atau kalah adalah adat pertandingan. Apa yang penting anda juga telah mempamerkan permainan yang sangat baik, cuma belum masanya lagi nama anda diabadikan sebagai pemenang.

2017 telah menghadiahkan segalanya untuk kita. Penat lelah melatih dan mengasuh sejak 4 tahun lalu telah membuahkan kejayaan yang cemerlang. Terima kasih semua atas sokongan padu yang berpanjangan. Mudah-mudahan kejayaan ini menjadi pemangkin untuk kita terus berusaha ke arah kejayaan yang lebih gemilang di masa hadapan. Thank You semua!!! Rasa syukur hanya untuk Allah Yang Memberi Segalanya.




No comments:

Post a Comment