Friday, April 14, 2017

MASTERS MSSPP 2017

Skuad Boling hari ini telah melakar sejarah tersendiri apabila buat kali pertama dalam penubuhan sukan boling sejak 12 tahun yang lalu, menempatkan 3 pemainnya ke acara Roll-Off. Melalui gandingan peserta perempuan Auni Sufi dan Nuraisyah Sarah juga pemain lelaki Muhd. Mifzal Airil, SKBI mampu tersenyum untuk melihat mereka beraksi lagi dalam acara tersebut nanti.

Dalam acara Masters, Auni Sufi telah mendapat tempat ke-3 dan Nurasiyah Sarah mendapat tempat ke-4, manakala Muhd. Mifzal Airil pula mendapat tempat ke-6. Untuk layak ke acara Roll-Off, markah peserta dalam acara Masters akan dicampur dengan markah All Event (individu & bergu). Hanya 7 peserta tertinggi sahaja yang layak untuk menyertai Roll-Off. Dalam pada itu, peserta yang mendapat Johan dan Naib Johan terus layak terpilih untuk ke MSSM sementara peserta yang mendapat tempat ke-3, 4, 5, 6 dan ke-7 harus berentap semula untuk merebut dua lagi tempat ke MSSM.

Keputusan Masters
1. Auni Sufi - Ke-3
2. Nuraisyah Sarah - Ke-4
3. Muhd. Mifzal Airil - Ke-6

Keputusan Masters + All Event
1. Auni Sufi - Ke-3
2. Nuraisyah Sarah - Ke-4
3. Muhd. Mifzal Airil - Ke-7

Acara Roll-Off dijadulkan berlangsung pada minggu hadapan iaitu pada 20/4/2017 (Khamis). Diharapkan para peserta SKBI bersedia dari segi mental dan fizikal. Insha Allah kejayaan akan mengiringi kalian.







No comments:

Post a Comment