Thursday, April 20, 2017

ROLL-OFF MSSM 2017

Alhamdulillah.. sejurus selesai Acara Roll-Off lewat pagi tadi, SKBI telah mengesahkan dua pemain bolingnya menempatkan diri ke MSSM. Melalui Muhd. Mifzal Airil dan Auni Sufi, SKBI telah melakar sejarah buat julung kalinya menghantar peserta untuk mewakili Pulau Pinang ke peringkat kebangsaan. Kedua-dua peserta tersebut telah mendapat tempat pertama setelah berhempas pulas menandingi 4 lagi pemain dalam kategori masing-masing. Muhd. Mifzal Airil mendapat skor keseluruhan 1127 dalam 8 games manakala Auni Sufi pula mendapat skor 962. Dalam pada itu, seorang lagi pemain, Nuraisyah Sarah hanya mendapat tempat ke-3.

Keputusan Roll-Off
1. Muhd. Mifzal Airil - Pertama (1/5)
2. Auni Sufi - Pertama (1/5)
3. Nuraisyah Sarah - Ke-3 (3/5)

Kedudukan Dalam 4 Peserta P. Pinang MSSM
1. Muhd. Mifzal Airil - Rank Ke-3
2. Auni Sufi - Rank Ke-3

Dalam acara Roll-Off ini hanya 2 orang pemain (daripada 5 orang) yang mendapat skor tertinggi akan dipilih untuk ke MSSM. Dua pemain terbaik Roll-Off ini akan bergabung semula dengan dua lagi pemain terbaik terdahulu iaitu Johan dan Naib Johan dalam acara Masters dan All Event yang lalu bagi membentuk team Pulau Pinang dalam setiap kategori masing-masing.

Pihak jurulatih khasnya ingin mengucapkan TAHNIAH kepada semua para pemain boling SKBI yang telah menunjukkan prestasi yang sangat cemerlang untuk tahun ini. Anda semua adalah yang terbaik untuk SKBI. Menang atau kalah adalah perkara kedua!

Syabas dan tahniah !











No comments:

Post a Comment