Wednesday, February 15, 2012

MSSPP Hari 2

Skuad Boling SKBI Lelaki masih ketinggalan dalam memenangi sebarang pingat walaupun sudah memasuki hari kedua kejohanan. Menerusi gandingan bergu Muhd. Rashiqi dan Muhd. Syafiq, mereka hanya mendapat tempat ke-13 sementara bergu kedua iaitu Aliff Danial dan Muhd. Danial pula menduduki tempat ke-17 daripada 34 bergu yang bertanding pada hari ini.

Walau bagaimanapun, skuad perempuan berjaya membawa pulang pingat gangsa menerusi gandingan Nur Fatini Atiera dan Fazira Izzaty dengan jatuhan pin sebanyak 901. Sementara gandingan Ros Ainin dan Nur Aufa pula hanya berada di kedudukan ke-11 daripada 32 bergu yang bertanding.


Nur Fatini Atiera yang mendapat pingat gangsa acara individu bersama peserta Master bergambar kenangan bersama PKKK SK Bertam Indah En. Mior Darul Ridzuan yang mengalungkan pingat sebelum itu

Dalam pada itu, Nur Fatini Atiera berpeluang bermain dalam acara Master yang dijadual berlangsung pada 1 Mac nanti setelah menempatkan diri di pilihan ke-5 daripada 8 orang yang berjaya dalam pengumpulan mata All Event. Dalam acara Master hanya 4 orang yang terbaik akan meneruskan perjuangan bersama Skuad Boling Pulau Pinang bertanding di Peringkat Kebangsaan.


Nur Fatini Atiera dan Fazira Izzaty mendapat gangsa dalam acara bergu

No comments:

Post a Comment