Friday, February 17, 2012

MSSPP Hari 3

Gandingan 4 pemain lelaki dalam acara berpasukan masih tidak mampu mengubah nasib pasukan SKBI untuk memungut mata tertinggi dalam permainan yang telahpun berakhir hari ini. Dengan catatan hanya 550 mata dalam 6 permainan mereka hanya mara di kedudukan ke-6 daripada 14 pasukan yang bertanding. Walaupun pihak pengurusan telah membuat pertukaran pemain dengan menurunkan peserta simpanan percaturan tersebut masih tidak mampu merobek tembok kebal yang seakan di pasak gagah di podium pemenang.

Walaupun begitu, sekalung ucapan TAHNIAH wajar dirakamkan buat pasukan boling perempuan apabila mereka sangat menyerlah dalam acara berpasukan sekaligus membawa pulang pingat. Dengan menyenaraikan pemain simpanan Nurhannani yang menggantikan Nur Aufa Akmal, permainan yang berlangsung hanya 2 jam setengah telah menghasilkan keputusan yang boleh dibanggakan. Mendahului senarai penerima pingat, Nur Fatini Atiera berjaya merekodkan jatuhan pin sebanyak 617 mata bersama tiga yang lain iaitu Fazira, Nurhannani dan Ros Ainin. Natijahnya mereka berada di kedudukan ketiga daripada 15 pasukan dalam senarai pemenang.

Apapun ucapan tahniah dan terima kasih diucapkan kepada semua pemain lelaki terutama Aliff Danial yang walaupun sakit masih mampu menyaingi lawan bersama rakan-rakan yang lain Muhd. Rasyiqi, Muhd. Danial, Muhd. Syafiq dan pemain simpanan Ahmad Izzat. Tahniah juga kepada semua guru, PK dan waris yang turut sama hadir dalam kejohanan pada tahun ini.


Skuad boling perempuan SKBI menerima pingat pemenang

Jumpa lagi pada 1 Mac 2012 bersama Nur Fatini Atiera dalam acara Master di Sunshine Penang. Diharapkan NFA dapat memberikan persembahan cemerlang dalam acara itu nanti sekaligus bergabung bersama 4 pemain terbaik negeri bagi mencipta nama di peringkat kebangsaan, Insya Allah.

No comments:

Post a Comment