Wednesday, February 29, 2012

Penentuan Di Tangan Fatini


Sejarah tercipta lagi buat Kelab Boling SKBI apabila salah seorang pemainnya Nur Fatini Atiera akan bermain dalam acara MASTER yang dijadual berlangsung esok di Sunshine, Bayan Baru. Tepat jam 9.00 pagi Khamis bersamaan 1 Mac 2012, Fatini bakal berentap bersama 7 pemain boling terbaik MSSPP P. Pinang. 6 games menjadi taruhan buat mereka bagi membentuk skuad negeri mara ke peringkat kebangsaan.

Nur Fatini Atiera yang juga Pengerusi Kelab Boling diharap dapat bermain dengan baik kerana kesemua pemain-pemain yang bersama beliau adalah lawan yang tidak harus dipandang ringan. Walaupun menduduki tempat ke-5 daripada 8 terbaik, mata yang dikumpulnya dalam All Event akan dipintas pada bila-bila masa. Ini kerana apa-apa sahaja boleh berlaku dalam acara MASTER sekiranya kita leka atau melakukan sebarang kesilapan.

Bagi pihak pengurusan tiada apa yang boleh diberikan melainkan doa dan harapan agar beliau dapat bermain dengan cemerlang. Semoga kisah 2010 tidak berulang kembali di mana seorang pemain SKBI hanya kekurangan 5 mata dalam acara MASTER untuk menempatkan diri antara 4 yang terbaik. Apapun, harapan untuk melihat Fatini beraksi di peringkat kebangsaan kini terletak di tangan beliau sendiri.

Sama-samalah kita berdoa... Amin

No comments:

Post a Comment